Uvod
Ovi opći uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu: “Uvjeti”) reguliraju kupovinu proizvoda putem internetskog trgovinskog sustava skolsketorbe.milaweb.eu (u daljnjem tekstu: “Webshop”). Kupac se smatra korisnikom (u daljnjem tekstu: “Kupac”) prilikom svake kupnje putem Webshopa. Kupnjom proizvoda Kupac potvrđuje da je pročitao i prihvaća ove Uvjete.
Informacije o proizvodima
Webshop nudi širok asortiman školskog pribora, torbi, ruksaka i opreme za hobije. Svi proizvodi su detaljno opisani na Webshopu, uključujući informacije o materijalima, veličini, cijeni i preporukama za upotrebu. Osiguravamo da su svi proizvodi usklađeni s propisima Republike Hrvatske.
Cijene i plaćanje
Cijene svih proizvoda izražene su u eurima (EUR) i uključuju PDV, sukladno važećim zakonima. Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno. Kupac može izvršiti uplatu putem sljedećih metoda:
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- PayPal
- Bankovni prijenos
Postupak naručivanja
Kupac može naručiti proizvode putem Webshopa slijedeći ove korake:
- Odabrati proizvod.
- Dodati proizvod u košaricu.
- Prijaviti se ili registrirati na Webshop.
- Unijeti podatke za dostavu.
- Odabrati način plaćanja.
- Potvrditi narudžbu.
Nakon potvrde narudžbe, Kupac će primiti e-mail s potvrdom narudžbe i informacijama o dostavi.
Dostava
Proizvodi se dostavljaju na adresu koju je Kupac naveo prilikom narudžbe. Vrijeme dostave ovisi o mjestu isporuke i načinu dostave, a standardno traje između 3 i 7 radnih dana. Troškovi dostave bit će jasno navedeni prilikom narudžbe. U slučaju kašnjenja, Kupac će biti pravovremeno obaviješten.
Pravo na odstupanje od ugovora
Kupac ima pravo na odstupanje od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac je dužan obavijestiti Webshop o svojoj odluci putem e-maila. Proizvodi moraju biti neotvoreni, nekorišteni i u originalnom pakiranju kako bi povrat bio prihvaćen.
Reklamacije
Ako Kupac primi oštećen ili neispravan proizvod, potrebno je odmah obavijestiti Webshop. Reklamacije će se rješavati u skladu sa zakonima Republike Hrvatske, uključujući Zakon o zaštiti potrošača. Webshop će u najkraćem mogućem roku zamijeniti proizvod ili vratiti iznos kupovine.
Privatnost i zaštita osobnih podataka
Webshop poštuje privatnost Kupaca i obrađuje osobne podatke u skladu s važećim zakonodavstvom, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR). Detaljne informacije o obradi osobnih podataka mogu se pronaći u našoj Izjavi o privatnosti.
Odgovornost
Webshop ne snosi odgovornost za štete koje mogu nastati uslijed nepravilne uporabe proizvoda. Kupac je dužan pažljivo pročitati upute i preporuke za korištenje proizvoda prije upotrebe. Također, Kupac snosi odgovornost za točnost unesenih podataka prilikom narudžbe.
Promjene Uvjeta
Webshop zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta u bilo kojem trenutku. Kupac će biti obaviješten o svim promjenama putem e-maila, a izmjene će stupiti na snagu nakon objave na Webshopu.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između Kupca i Webshopa, strane će pokušati riješiti spor mirnim putem. Ako spor ne bude riješen na taj način, nadležan je sud u Zagrebu. Kupac također može koristiti platformu za online rješavanje sporova (ODR) dostupnu na web stranicama Europske unije.
Kontakt
Za sve upite, reklamacije i povrate, Kupci se mogu obratiti na sljedeću adresu e-pošte: