Pravo na odustanak

Kupac koji djeluje u svojstvu potrošača ima pravo odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan poslovnog prostora u roku od četrnaest (14) radnih dana od dana kada je on ili ovlaštena treća osoba, koja nije dostavljač, preuzela robu.

Rok za raskid ugovora

Rok za raskid ugovora počinje teći s danom kada kupac ili ovlaštena treća osoba dođu u posjed proizvoda. Ako kupac u jednoj narudžbi naruči više proizvoda koji se isporučuju odvojeno, rok počinje teći s danom kada kupac ili ovlaštena treća osoba dođu u posjed posljednjeg isporučenog proizvoda.

Način podnošenja zahtjeva

Zahtjev za raskidom ugovora može se uputiti putem elektroničke pošte na kontakt@skolsketorbe.milaweb.eu ili poštom na adresu navedenu u nastavku. Prilikom podnošenja zahtjeva, kupac može koristiti i priloženi obrazac za odustanak.

Izuzeci od prava na odustanak

Pravo na raskid ugovora ne vrijedi za:

  • Proizvode izrađene prema specifikacijama kupaca ili prilagođene osobnim potrebama.
  • Proizvode koji se isporučuju zapečaćeni, ako je pečat uklonjen nakon isporuke.
  • Proizvode koji se brzo kvare ili kojima rok trajanja uskoro ističe.

Obaveze prodavatelja

U slučaju pravovaljanog raskida ugovora, prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni iznos za proizvod, uključujući troškove dostave za standardnu isporuku, odmah i najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana primitka obavijesti o raskidu. Prodavatelj može odgoditi povrat otkupne cijene do primitka robe ili do dostavljanja dokaza o povratu proizvoda, ovisno o tome što pristigne ranije.

Način povrata novca

Povrat novca kupcu vrši se na isti način na koji je kupac uplatio, bez uračunavanja zateznih kamata. Prodavatelj neće refundirati dodatne troškove posebne isporuke, osim ako kupac nije izričito odabrao opciju skuplje dostave.

Povrat proizvoda

Kupac je dužan vratiti proizvod bez odgode, najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana podnošenja zahtjeva o raskidu ugovora. Povrat robe vrši se putem pošiljke. Smatra se da je proizvod pravovremeno vraćen ako se dokaže da je pošiljka poslana u navedenom roku.

Adresa za povrat

Kupac dobiveni proizvod mora vratiti u izvornoj ambalaži zajedno s priborom na adresu:
Mila web d.o.o.,
Ulica Augusta Šenoe 15,
10000 Zagreb.

Troškovi povrata

Potrošač snosi sve izravne troškove povrata.

Reklamacije

U slučaju da kupljeni proizvod ima materijalne nedostatke, kupac ima pravo reklamirati proizvod u roku od 2 godine od dana isporuke. U tom slučaju, kupac može zahtijevati popravak, zamjenu proizvoda, sniženje cijene ili raskid ugovora. Zahtjevi za reklamaciju mogu se podnijeti putem e-maila ili poštom na adresu navedenu u prethodnim točkama.

Dodatne informacije

Sve dodatne informacije o pravima potrošača mogu se pronaći na web stranici https://www.milaweb.eu ili se mogu zatražiti od Hrvatske agencije za nadzor tržišta.