BESPLATNA DOSTAVA NAKON 100€ U KOŠARICI

Učestala pitanja

FAQ

Učestala pitanja

Kako mogu naručiti školski pribor putem vaše stranice?

Proizvode možete dodati u košaricu klikom na odgovarajuće gumbe. Nakon što ste odabrali proizvode, slijedite upute za unos podataka o dostavi i plaćanju te dovršite narudžbu.

Koliko traje dostava?

Dostava obično traje 3-5 radnih dana, ovisno o vašoj lokaciji. Nakon slanja, dobit ćete e-mail s potvrdom i brojem za praćenje.

Mogu li vratiti proizvode?

Da, neotvoreni i neoštećeni proizvodi mogu se vratiti unutar 14 dana od primitka. Povrat je moguć nakon što kontaktirate našu korisničku službu radi daljnjih uputa.

Koje načine plaćanja nudite?

Prihvaćamo kreditne i debitne kartice te bankovne prijenose, osiguravajući da je vaša kupnja sigurna i brza.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Kada vaša narudžba bude poslana, primit ćete e-mail s brojem za praćenje. Možete ga koristiti za praćenje statusa dostave putem naše stranice ili putem dostavne službe.

FAQ

Dostava i plaćanje

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave ovise o lokaciji i ukupnoj vrijednosti narudžbe. Iznos će se automatski izračunati tijekom plaćanja, a bit će jasno prikazan, tako da znate ukupan trošak prije završetka narudžbe.

Postoji li mogućnost besplatne dostave?

Da, besplatna dostava je dostupna za narudžbe iznad određenog iznosa, koji se redovito mijenja ovisno o promocijama. Detalji o besplatnoj dostavi bit će prikazani prilikom kupnje ili na našoj stranici s promocijama.

Što ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

Ako vas nema, dostavna služba ostavlja obavijest i možete dogovoriti ponovni pokušaj dostave. Također možete preuzeti paket na najbližoj lokaciji ili promijeniti adresu dostave.

Mogu li platiti pouzećem?

Nažalost, ne nudimo plaćanje pouzećem. Sva plaćanja se obavljaju unaprijed putem sigurnog online sustava. Prihvaćamo kreditne i debitne kartice te različite online platne usluge.

Koje su opcije dostave dostupne?

Nudimo nekoliko opcija dostave: standardna dostava koja traje 2 do 5 radnih dana i brza dostava s isporukom u roku od 1 do 2 radna dana. Također planiramo opciju dostave na određene lokacije za preuzimanje. Sve dostupne opcije bit će prikazane tijekom naručivanja.

FAQ

Narudžbe i stranica

Kako mogu izvršiti narudžbu?

Da biste izvršili narudžbu, jednostavno pregledajte našu ponudu proizvoda, odaberite željene artikle i dodajte ih u svoju košaricu. Kada završite s odabirom, kliknite na ikonu košarice i slijedite upute za završetak narudžbe.

Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što je izvršena?

Ako želite promijeniti ili otkazati narudžbu, preporučujemo da nas kontaktirate što je prije moguće. Ako vaša narudžba još nije poslana, možemo je izmijeniti ili otkazati. Nakon slanja, nažalost, ne možemo promijeniti narudžbu.

Kako se mogu prijaviti na svoj račun?

Da biste se prijavili na svoj račun, kliknite na gumb "Prijava" u gornjem desnom kutu stranice. Unesite svoju e-mail adresu i lozinku. Ako nemate račun, možete ga lako kreirati klikom na "Registracija".

Što ako zaboravim lozinku?

Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na opciju "Zaboravljena lozinka?" na stranici za prijavu. Unesite svoju e-mail adresu, a mi ćemo vam poslati upute za resetiranje lozinke.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon što je vaša narudžba poslana, primit ćete e-mail s informacijama o praćenju. Možete se prijaviti na svoj račun na našoj web stranici i provjeriti status narudžbe u odjeljku "Moje narudžbe".

Košarica
Ulaz

Još nemate račun?

HEY YOU, SIGN UP AND CONNECT TO WOODMART!

Be the first to learn about our latest trends and get exclusive offers

Will be used in accordance with our Privacy Policy

Facebook Instagram WhatsApp WhatsApp
Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našoj web stranici. Pregledavanjem ove web stranice pristajete na našu upotrebu kolačića.
Shop
0 Lista želja
0 Košarica
Moj račun