Dostava se vrši na cijelom teritoriju Republike Hrvatske u suradnji s DPD-om, GLS-om i Hrvatskom Poštom.
Pošiljke se dostavljaju u roku od 24 do 48 sati od trenutka zaprimanja narudžbe, osim vikendom i blagdanima. Iznimno, u slučaju izvanrednih situacija, rok dostave može biti pomaknut, ali je krajnji rok u tom slučaju 5 radnih dana. Molimo Vas da prilikom kupovine pripazite na točnost unosa svih podataka, a pogotovo kontakt broja i e-mail adrese, tako da Vas skolsketorbe.milaweb.eu ili kurir dostavne službe mogu kontaktirati u slučaju potrebe.
Cijena dostave iznosi 4,5 EUR (33,91 HRK) po pošiljci, dok opcija plaćanja pouzećem iznosi dodatnih 1,5 EUR (11,30 HRK). Ukoliko naručite proizvode u vrijednosti 100 EUR (750,50 HRK) i više, dostava je besplatna.
O danu dostave bit ćete obaviješteni putem e-maila, dok ćete na dan dostave biti kontaktirani od strane kurira dostavne službe. U slučaju da Vam ne odgovara navedeno vrijeme, moguće je dogovoriti drugi termin isporuke, što se komunicira s dostavnom službom preko uputa dobivenih u e-mailu.
Ukoliko u vrijeme dostave niste dostupni na adresi slanja, dostavljač će ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke sa svim potrebnim podacima o pošiljci (broj pošiljke, kontakt broj Službe za korisnike, vrijeme kada je pokušana dostava i sl.). U roku od 5 dana možete se javiti na navedeni broj Službe za korisnike kako bi dogovorili ponovnu dostavu ili će biti pokušana ponovna dostava, ovisno o dostavnoj službi.
U slučaju da robu ne preuzmete na vrijeme, a uredno ste zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, snosite sve troškove vraćanja robe u skolsketorbe.milaweb.eu i ponovno slanje robe, za što će Vam biti ispostavljen račun koji morate platiti prije ponovnog slanja robe.
Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
Za sve detalje vezane za proces reklamacije, jamstvo i garanciju te odgovornost, molimo Vas da pročitate naše Opće uvjete poslovanja.